Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

  1. NÁZEV
  2. Obec Trojanovice, okres Nový Jičín, Moravskoslezský kraj, zastoupena starostou obce Mgr. Jiřím Novotným.

  3. DŮVOD A ZPŮSOB ZALOŽENÍ
  4. Historie obce zde

  5. ORGANIZAČNÍ STRUKTURA
  6. Zastupitelstvo obce

    ZAMĚSTNANCI OBCE

    Mgr. Jiří Novotný - starosta obce Trojanovice
    tel: 556 835 021
    mobil: 724 189 814
    E-mail: starosta@trojanovice.cz

    Mgr. Ivana Vrtalová - místostarosta obce Trojanovice
    tel: 556 835 021
    mob: 776 157 553
    e-mail: mistostarosta@trojanovice.cz

    Bc. Miroslava Kostelníková - evidence obyvatel
    Tel: 556 835 023
    E-mail: evidence@trojanovice.cz

    • Evidence obyvatel
      hlášení trvalého pobytu
      zrušení trvalého pobytu
      ukončení trvalého pobytu v ČR
      výdej údajů z evidence obyvatel
      zavedení adresy pro doručování písemností
    • Mzdová účetní
    • Personální agenda
    • Zastupitelstvo - písemnosti, zápisy, usnesení zastupitelstva obce
    • Ustanovení zvláštního příjemce dávky důchodového pojištění
    • Volby - voličské průkazy, organizace voleb, informace k volbám

    Monika Ondryášová - evidence poplatků
    Tel: 556 808 565
    E-mail: obec@trojanovice.cz

    • evidence místních poplatků (odpady)
    • odpadové hospodářství, vedení agendy sběrného dvora
    • agenda sociální komise
    • vyjádření k územnímu a stavebnímu řízení pro Městský úřad ve Frenštátě p. R., stavební úřad
    • informace o možnosti výstavby z hlediska územního plánu obce
    • přidělování čísel popisných a evidenčních
    • povolení kácení dřevin rostoucích mimo les
    • povolení zvláštního užívání místních komunikací (protlak, překop)
    • povolení o připojení sousední nemovitosti k místní komunikací zřízením sjezdu
    • příjem žádostí a evidence pro pořádání prodejních, výstavních a kulturních akcí na území Obce Trojanovice
    • ověřování pravosti podpisu a shody opisu nebo kopie s listinou

    Bc. Jana Jurková - účetní
    Tel: 556 808 566
    E-mail: ou-ucetni@trojanovice.cz

    • samostatné vedení účetnictví obce, Restaurace a lesního hotelu Rekovice
    • akturace obce, Restaurace a lesního hotelu Rekovice
    • sestavování rozpočtu
    • kontrola hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření. Navrhování, přijímání a projednávání rozpočtových změn.
    • účtování DPH
    • vyúčtování došlých dotací z rozpočtů kraje
    • agenda finančního výboru
    • agenda kontrolního výboru
    • provádění finanční kontroly příspěvkové organizace (Jubilejní ZŠ Trojanovice)
    • finanční kontrola podnikatelských subjektů, podnikajících v objektech obce Trojanovice

    Alena Janáková - informační centrum, pokladna
    tel: 556 835 022
    E-mail: ic@trojanovice.cz

    • pokladna - vybírání místních a správních poplatků, včetně ostatních příjmů v hotovosti (tj. poplatky za odpady, poplatky ze psů, nájemné bytů, nebytových prostorů a pozemků)
    • podatelna, elektronická podatelna, datové schránky
    • evidence místních poplatků (psi)
    • informační centrum
    • informace na webových stránkách a facebooku obce
    • ověřování pravosti podpisu a shody opisu nebo kopie s listinou
    • Czech POINT - ověřené výstupy z katastru nemovitostí, z rejstříku trestů, z obchodního rejstříku, z živnostenského rejstříku,

    Jaroslav Hutyra - údržba (Vladimír Makový, Milan Petr, Josef Kuřec)
    Tel: 607 804 974

    • údržba obecního majetku a veřejné zeleně v obci

    Petr Makový - sběrný dvůr
    Tel: 774 169 844

    • obsluha sběrného dvora

    Věra Raiskubová - pošta Partner
    tel: 556 839 276
    E-mail: posta@trojanovice.cz

    • příjem a výplata poštovních poukázek
    • výplata důchodů
    • příjem a výdej poštovních zásilek
    • prodej cenin, novin a časopisů
    • poskytování informací o poštovních službách
    • Czech POINT - ověřené výstupy z katastru nemovitostí, z rejstříku trestů, z obchodního rejstříku, z živnostenského rejstříku, ...

  7. KONTAKTNÍ SPOJENÍ
  8. 4.1 Kontaktní poštovní adresa
    Obec Trojanovice
    Trojanovice 210
    744 01

    ID datové schránky: 2yzbsk8

    4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
    Obec Trojanovice (budova Obecního úřadu Trojanovice)
    Trojanovice 210
    744 01 

    4.3 Úřední hodiny Obecní úřadu v Trojanovicích č. p. 210

    pondělí: 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
    úterý: 8:00 - 11:30 | 12:30 - 14:00
    středa: 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
    čtvrtek: 8:00 - 11:30 | 12:30 - 14:00
    pátek: ZAVŘENO

    Úřední hodiny pod Javorníkem (budova bývalé Mateřské školy, dnes bytovky č. p. 698)

    středa: 15:30 - 17:00

    4.4 Telefonní čísla
    pevná linka 556 835 022

    4.5 Čísla faxu
    nevedeme

    4.6 Adresa internetové stránky
    https://www.trojanovice.cz

    4.7 Další elektronické adresy
    obecni.urad@trojanovice.cz

  9. PŘÍPADNÉ PLATBY LZE POUKÁZAT
  10. Číslo účtu Obce Trojanovice: 285074707/0300

  11. 00298514

  12. DIČ
  13. CZ00298514

  14. DOKUMENTY
  15. 8.1 Seznamy hlavních dokumentů
    /Seznamy hlavních dokumentů povinného subjektu koncepční, strategické a programové povahy, které mohou být podle zákona poskytnuty/.

    8.2 Rozpočet

  16. ŽÁDOSTI O INFORMACE
  17. Žádost o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají písemně poštou na adresu Obecního úřadu Trojanovice nebo na podatelně Obecního úřadu Trojanovice.

    Ústně lze podat žádost:

    • telefonicky
    • osobně (v jednotlivých kancelářích)

    Písemně lze podat žádost:

    • poštou
    • předáním písemné žádosti na podatelnu nebo v jednotlivých kancelářích
    • protokolem sepsaným jednotlivými pracovníky o poskytnutí informací

    Elektronickou poštou lze podat žádost:

    Poskytování informací dle zákona 106/1999 Sb.

    Rok 2014: 09. 09. 2014 (staženo 38× )
    Rok 2015: 10. 01. 2015 (staženo 39× ) 08. 09. 2015 (staženo 39× ) 08. 10. 2015 (staženo 38× )
    Rok 2016: 05. 05. 2016 (staženo 37× ) 19. 10. 2016 (staženo 38× ) 31. 10. 2016 (staženo 36× )
    Rok 2017: 22. 02. 2017 (staženo 38× )

  18. PŘÍJEM ŽÁDOSTÍ A DALŠÍCH PODÁNÍ
  19. Lze podat písemně: poštou, předáním na podatelně. Žádosti podané ústně či telefonicky vyřízuje ten zaměstnanec obce, na něhož se žadatel obrátil. Nezná -li zaměstnanec požadovanou informaci, odkáže žadatele na jiného zaměstnance či vedení obce.

  20. OPRAVNÉ PROSTŘEDKY
  21. Místo, lhůta a způsob, kde lze podat opravný prostředek proti rozhodnutím povinného subjektu o právech a povinnostech osob, a to včetně výslovného uvedení požadavků, které jsou v této souvislosti kladeny na toho, kdo opravný prostředek podává. Označení příslušného formuláře a způsob a místo, kde lze takový formulář získat, pokud existuje. Obecní úřad Trojanovice postupuje tyto opravné prostředky Městskému úřadu ve Frenštátě p. R.

  22. FORMULÁŘE
  23. Dokumenty a formuláře zde

  24. POPISY POSTUPŮ
  25. Návody pro řešení životních situací - Informace poskytne Obecní úřad Trojanovice podle požadavků občanů

  26. PŘEDPISY
  27. 14.1 Nejdůležitější používané předpisy
    Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů

    • Usnesení předsednictva ČNR č. 2/1993 Sb., o vyhlášení Listiny Základních práv a svobod jako součástí ústavního pořádku ČR
      • zákon č. 36/1960 Sb., o územním členění státu, v platném znění
      • zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění
      • zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), v platném znění
      • zákon č. 71/1967 Sb., o správním řízení (správní řád), v platném znění zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění
      • zákon č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění
      • zákon č. 357/1992 Sb., o dani dědické, dani darovací, a dani z převodu nemovitostí, v platném znění
      • zákon č. 338/1992 Sb., o dani z nemovitostí, v platném znění
      • zákon č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, v platném znění
      • zákon č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, v platném znění
      • zákon č. 328/1999 Sb., o občanských průkazech, v platném znění
      • zákon č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech a o změněn zákona č. 283/1991 Sb., o Policii ČR, ve znění pozdějších předpisů, (zákon o cestovních dokladech), v platném znění
      • zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel, v platném znění
      • zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
      • zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla)
      • zákon č. 100/1988 Sb., o sociálním zabezpečení, v platném znění
      • zákon č. 482/1991 Sb., o sociální potřebnosti, v platném znění
      • zákon č. 463/1991 Sb., o životním minimu, v platném znění
      • zákon č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých zákonů, v platném znění
      • zákon č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), v platném znění
      • zákon č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou spotřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích), v platném znění
      • zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším, odborném, a jiném vzdělávání
      • zákon č. 183/2006Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
      • zákon č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, v platném znění
      • zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, v platném znění

    14.2. Vydané právní předpisy - OZV, směrnice obce Trojanovice - zde

  28. ÚHRADY ZA POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ
  29. 15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Sazebník stanovuje ve smyslu § 17 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 173/2006 Sb. výši úhrady za náklady spojené s poskytnutím informací. Výše úhrady se stanoví jako součet dílčích částek odvozených z přímých nákladů na pořízení kopii, opatření technických nosičů dat, odeslání informací žadateli a mimořádně rozsáhlé vyhledání informací Náklady na pořízení kopií, náklady na pořízení technických nosičů CD, náklady odeslání informací žadateli, náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací. - nevedeme.

  30. LICENČNÍ SMLOUVY
  31. 16.1 Vzory licenčních smluv (staženo 39× )

  32. VÝROČNÍ ZPRÁVA PODLE ZÁKONA Č. 106/1999 SB.
  33. Výroční zpráva za rok 2014 (staženo 36× )
    Výroční zpráva za rok 2015 (staženo 36× )
    Výroční zpráva za rok 2016 (staženo 42× )