1. NÁZEV
Obec Trojanovice, okres Nový Jičín, Moravskoslezský kraj, zastoupena starostou obce Mgr. Jiřím Novotným.
2. DŮVOD A ZPŮSOB ZALOŽENÍ
Historie obce zde >>>3. ORGANIZAČNÍ STRUKTURA
Zastupitelstvo obceZAMĚSTNANCI OBCE
Mgr. Jiří Novotný - starosta obce Trojanovice
mobil: +420 724 189 814
e-mail: starosta@trojanovice.cz
Ing. Jan Kubeša - místostarosta obce Trojanovice
mobil: +420 725 709 459
e-mail: mistostarosta@trojanovice.cz
Monika Ondryášová - odpadové hospodářství, životní prostředí, poplatky za odpady
tel: +420 556 808 565
e-mail: obec@trojanovice.cz
- evidence místních poplatků (odpady)
- odpadové hospodářství, vedení agendy sběrného dvora
- povolení kácení dřevin rostoucích mimo les
- příjem žádostí a evidence pro pořádání prodejních, výstavních a kulturních akcí na území Obce Trojanovice
- povolení vjezdu na Knížecí cestu, drážní úřad
Bc. Miroslava Kostelníková - evidence obyvatel, mzdová účetní
tel: +420 556 835 023
e-mail: evidence@trojanovice.cz
- evidence obyvatel
- hlášení trvalého pobytu
- zrušení trvalého pobytu
- ukončení trvalého pobytu v ČR
- výdej údajů z evidence obyvatel
- zavedení adresy pro doručování písemností
- mzdová účetní
- personální agenda
- ustanovení zvláštního příjemce dávky důchodového pojištění
- volby - voličské průkazy, organizace voleb, informace k volbám
Alena Janáková – rozpočet, fakturace
tel: +420 556 808 566
e-mail: alena.janakova@trojanovice.cz
- sestavování rozpočtu
- kontrola hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření
- navrhování, přijímání a projednávání rozpočtových změn
- vystavování faktur odběratelům
- zapisování došlých faktur a jejich evidence
- sepsání smluv na dotace a granty, darovací smlouvy, nájemní smlouvy
- zpracování žádostí, smluv a podkladů pro kotlíkovou půjčku
- platební styky s bankou
Ing. Šárka Valchářová – účetní /Fullcom s.r.o./
tel: +420 556 707 111
e-mail: sval@fullcom.cz
- účtování DPH, daňové poradenství
Bc. Jana Kubáňová - vedení účetnictví
tel.: +420 556 835 021
e-mail: jana.kubanova@trojanovice.cz
- samostatné vedení účetnictví obce
- sestavování účetní závěrky
- zasílání účetních výkazů
- vyúčtování došlých dotací z rozpočtu kraje
- finanční kontrola podnikatelských subjektů, podnikajících v objektech obce Trojanovice
- zastupitelstvo - písemnosti, zápisy, usnesení zastupitelstva obce
Jindřiška Luchesi - stavební
tel.: + 420 555 507 210
e-mail: jindriska.luchesi@trojanovice.cz
- vyjádření k územnímu a stavebnímu řízení pro Městský úřad ve Frenštátě p. R., stavební úřad
- informace o možnosti výstavby z hlediska územního plánu obce
- přidělování čísel popisných a evidenčních
- povolení zvláštního užívání místních komunikací (protlak, překop)
- povolení o připojení sousední nemovitosti k místní komunikaci zřízením sjezdu
- smlouvy o zřízení věcného břemene a kupní smlouvy
- žádosti o proplacení nákladů za materiál na odbočení kanalizační a vodovodní přípojky
- žádosti o dotaci na ČOV
- žádosti o příspěvek na stavbu studny nebo prohloubení studny
- žádosti o dotaci na kanalizační přípojku v hloubce větší než 2,5 m
Věra Raiskubová - pokladna, podatelna, ověřování, Czech Point, ubytovatelé
tel: +420 556 835 405
e-mail: obecni.urad@trojanovice.cz
- pokladna - vybírání místních a správních poplatků, včetně ostatních příjmů v hotovosti (tj. poplatky za odpady, poplatky ze psů, nájemné bytů, nebytových prostorů a pozemků)
- podatelna, elektronická podatelna, datové schránky
- evidence místních poplatků (psi)
- zábor veřejného prostranství
- evidence ubytovatelů, poplatky z pobytu
- Czech Point
- ověřování pravosti podpisu a shody opisu nebo kopie s listinou
Ing. Ivana Petruchová
e-mail: petruchova@trojanovice.cz
- administrace projektů financovaných z krajských, národních i evropských dotačních programů
- koordinátorka projektu CÉRKA - Revitalizace areálu Dolu Frenštát
- tvorba strategických a rozvojových dokumentů obce Trojanovice
Pavel Štefek - vedoucí sběrného dvora
tel.: +420 602 522 690
e-mail: ts@trojanovice.cz
- obsluha sběrného dvora
- pro objednání kontejneru se osobně dostavte do sběrného dvora v jeho provozní době
4. KONTAKTNÍ SPOJENÍ
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Obec Trojanovice
Trojanovice 210
744 01
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obecní úřad Trojanovice
Trojanovice 210
744 01
4.3 Úřední hodiny Obecního úřadu v Trojanovicích
pondělí: 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
úterý: 8:00 - 11:30 | 12:30 - 15:00 (po telefonické domluvě)
středa: 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
čtvrtek: 8:00 - 11:30 | 12:30 - 15:00 (po telefonické domluvě)
pátek: ZAVŘENO
Úřední hodiny pod Javorníkem (budova bývalé Mateřské školy, dnes bytovky č. p. 698)
středa: 15:30 - 17:00
4.4 Telefonní čísla
Obecní úřad, Trojanovice 210
pokladna, podatelna +420 556 835 405
faktury, smlouvy +420 556 808 566
životní prostředí +420 556 808 565
evidence obyvatel +420 556 835 023
stavební +420 555 507 210
starosta +420 724 189 814
místostarosta +420 556 835 021
+420 725 709 459
Polyfunkční centrum, Trojanovice 1
Informační centrum +420 556 835 022
+420 602 363 134
Pošta Trojanovice +420 556 839 276
Knihovna +420 556 835 022
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa podatelny
Obec Trojanovice
Trojanovice 210
744 01
Technické nosiče dat, na kterých příjímá úřad dokumenty v elektronické podobě - USB.
4.7 Elektronická adresa podatelny
epodatelna@trojanovice.cz
4.8 Datová schránka
ID datové schránky: 2yzbsk8
5. PŘÍPADNÉ PLATBY LZE POUKÁZAT
Číslo účtu Obce Trojanovice: 285074707/0300 (používejte u každé platby)
PLATBA ZA ODPADY A PSA https://www.trojanovice.cz/pro-obcany/poplatky/
PLATBA ZA OBĚDY Z MŠ TROJANOVICE
variabilní symbol: přidělen jedinečný vs
PLATBA ZA SLUŽBY KOMPOSTÁRNY
variabilní symbol: 368+rok+číslo příjemky
PLATBA ZA DOPRAVU A SLUŽBY
variabilní symbol: 369+rok+číslo příjemky
SBĚRNÝ DVŮR - STAVEBNÍ ODPAD
variabilní symbol: 370+rok+číslo příjemky
MÍSTNÍ POPLATEK ZA UŽÍVÁNÍ VEŘEJNÉHO PROSTRANSTVÍ
variabilní symbol: přidělen, informace e-mailem, telefonicky na OÚ
MÍSTNÍ POPLATEK Z POBYTU
variabilní symbol: 1342+číslo popisné/evidenční
- do poznámky období, za které se platba zasílá
6. IČO
002985147. DIČ
CZ002985148. DOKUMENTY
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
- Povinně zveřejňované informace
- Vyhlášky, nařízení, směrnice
- odpady
- poplatky
9. ŽÁDOSTI O INFORMACE
Žádost o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají písemně poštou na adresu Obecního úřadu (viz bod 4.1) nebo na podatelně Obecního úřadu (viz bod 4.6)
Ústně lze podat žádost:
- telefonicky
- osobně (v jednotlivých kancelářích)
Písemně lze podat žádost:
- poštou
- předáním písemné žádosti na podatelnu nebo v jednotlivých kancelářích
- protokolem sepsaným jednotlivými pracovníky o poskytnutí informací
Elektronickou poštou lze podat žádost:
- zasláním písemné žádosti na adresu elektronické podatelny epodatelna@trojanovice.cz
Poskytování informací dle zákona 106/1999 Sb.
10. PŘÍJEM PODÁNÍ A PODNĚTŮ
Místo a způsob, kde lze podat žádost nebo stížnost, předložit návrh, podnět nebo jiné dožádání anebo obdržet rozhodnutí o právech a povinnostech osob:
- osobně na podatelně Obecního úřadu Trojanovice či v příslušné kanceláři OÚ Trojanovice
- poštou na adresu Obecní úřad Trojanovice, Trojanovice 210, 744 01 Frenštát p. R.
- elektronicky na adresu podatelny epodatelna@trojanovice.cz
- prostřednictvím datové schránky 2yzbsk8
Z podané žádosti musí být zřejmé, komu je určena a adresa žadatele. Vyřízování podání se řídí odpovídajícími právními předpisy.
Žádosti podané ústně či telefonicky vyřízuje ten zaměstnanec obce, na něhož se žadatel obrátil. Nezná -li zaměstnanec požadovanou informaci, odkáže žadatele na jiného zaměstnance či vedení obce.
11. PŘEDPISY
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž Obec Trojanovice jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a povinnost poskytovat informace a které upravují další práva občanů ve vztahu k povinnému subjektu
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení)
- zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
- zákon č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce
- zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích
- zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel
- zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce
- zákon č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích
- zákon č. 541/2020 Sb., o odpadech
- zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
- zákon č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny
- zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích
- zákon č. 266/1994 Sb., o dráhách
- zákon č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích)
- zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
- zákon č. 243/2000 Sb., o rozpočotvém určení daní
- zákon č. 23/2017 Sb., o pravidlech rozpočtové odpovědnosti
- zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů
- zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
- zákon č. 420/2004 Sb., o přezkoumání hodpodaření ÚSC a DSO
- zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád
- zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů
- vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě
- vyhláška č. 5/2014 Sb., o způsobu, termínech a rozsahu údajů pro hodnocení plnění rozpočtů
- zákon č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o ověřování)
- platné obecně závazné vyhlášky obce a další zákony
Ministerstvo vnitra zveřejňuje stejnopis Sbírky zákonů a Sbírky mezinárodních smluv v souladu s § 12 zákona č. 309/1999 Sb., o Sbírce zákonů a o Sbírce mezinárodních smluv, na internetových stránkách.
Předpisy jsou k dispozici k nahlédnutí na obecním úřadě (viz bod 4.2) v úředních hodinách (viz bod 4.3) nebo jsou dostupné v konsolidovaném znění na https://www.zakonyprolidi.cz/.
11.2 Vydané právní předpisy
12. ÚHRADY ZA POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazebník stanovuje ve smyslu § 17 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 173/2006 Sb. výši úhrady za náklady spojené s poskytnutím informací.
Sazebník úhrad ODKAZ ZDE
12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Obci Trojanovice nebylo doručeno usnesení o výši úhrad vydané podle § 16a odst. 7 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
13. LICENČNÍ SMLOUVY
V současné době nejsou pro Obec Trojanovice poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
13.1 Vzory licenčních smluv (staženo 145× )
13.2 Obec neposkytla výhradní licence
Pro Obec Trojanovice nejsou poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.