01. 03. 2021

Informace pro občany k podávání přiznání k dani z příjmu

Informace pro občany
Konec zákonné lhůty pro podání přiznání k dani z příjmů fyzických osob za rok 2020 připadá na 1. dubna 2021. V případě, že bude přiznání k dani z příjmů fyzických osob občanem podáno elektronicky, připadá konec lhůty na 3. května 2021. Občanům, kterým přiznání zpracuje a podá daňový poradce, končí lhůta pro podání tohoto přiznání až 1. července 2021. V těchto lhůtách je daň z příjmů fyzických osob také splatná.
Za elektronicky podané přiznání se považuje také přiznání vyplněné a občanem podané pomocí aplikace na www.daneelektronicky.cz bez elektronického podpisu nebo jiného ověření identity odesílatele, za podmínky, že bude finančnímu úřadu do 5 dnů doručen vytištěný, řádně rukou podepsaný e-tiskopis, který se vytvoří automaticky po odeslání přiznání. E-tiskopis lze finančnímu úřadu doručit poštovní přepravou nebo vhozením do sběrných boxů, umístěných na územních pracovištích finančního úřadu.
Všechny tiskopisy (včetně tiskopisů interaktivních) jsou k dispozici zde. Tiskopisy jsou v papírové podobě k dispozici také na územních pracovištích, finanční úřad však osobní návštěvu územních pracovišť občanům z epidemiologických důvodů nedoporučuje.
Od 28. února 2021 je možno přiznání vyplnit a elektronicky podat také pomocí portálu Moje daně. Podrobné informace naleznete na www.financnisprava.cz nebo na stránkách ministerstva financí zde. K telefonickým dotazům ohledně tohoto portálu je zřízena speciální infolinka 225 092 392.
Kompletní informace o tom, kdo musí přiznání k dani z příjmů fyzických osob podat, i odpovědi na nejčastější dotazy naleznete zde.
Vzhledem k epidemiologické situaci letos nemohou zaměstnanci územních pracovišť Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj v průběhu března vyjíždět za občany do obcí a na minimum je omezena také možnost osobních konzultací k vyplnění přiznání, které lze v budovách územních pracovišť realizovat jen v případech předběžného telefonického sjednání termínu osobního jednání se zaměstnancem územního pracoviště. Územní pracoviště v Orlové, v Českém Těšíně, v Bohumíně, ve Frýdlantě nad Ostravicí a ve Fulneku jsou pro veřejnost z epidemiologických důvodů zcela uzavřena.
Finanční úřad proto prosí občany, aby k vyřízení svých dotazů použili zejména níže uvedená telefonní čísla a e-mailové adresy.
Územní pracoviště finančního úřadu E-mailové adresy
pro příjem dotazů veřejnosti Linky pro zodpovídání dotazů k
dani z příjmů fyzických osob (DPFO)
ÚP Ostrava I, podatelna3201@fs.mfcr.cz
596 150 111
ÚP Ostrava II podatelna3202@fs.mfcr.cz
596 705 111
ÚP Ostrava III podatelna3203@fs.mfcr.cz
596 905 111
ÚP v Opavě podatelna3216@fs.mfcr.cz
553 681 111
Úp v Hlučíně podatelna3211@fs.mfcr.cz
595 021 111
ÚP v Bruntále podatelna3205@fs.mfcr.cz
554 792 111
Úp v Krnově podatelna3214@fs.mfcr.cz
554 695 111
ÚP v Novém Jičíně podatelna3215@fs.mfcr.cz
556 788 111
ÚP v Kopřivnici podatelna3213@fs.mfcr.cz
556 882 111
ÚP ve Frýdku-Místku podatelna3207@fs.mfcr.cz
558 605 111
ÚP v Třinci podatelna3218@fs.mfcr.cz
558 382 111
ÚP v Karviné podatelna3212@fs.mfcr.cz
596 304 111
ÚP v Havířově podatelna3210@fs.mfcr.cz
596 495 111
Finanční úřad- sídlo
podatelna3200@fs.mfcr.cz
596 651 111
Všechny aktuální informace a stanoviska včetně informací o aktuálních úředních hodinách podatelen jsou zveřejněny na www.financnisprava.cz, konkrétně zde.

Obec Trojanovice
Trojanovice 210
74401

Úřední hodiny Obecního úřadu Trojanovice

  • pondělí: 8:00-11,30 12:30 - 17:00
  • úterý: Po telefonické či jiné domluvě.
  • středa: 8:00-11,30 12:30 - 17:00
  • čtvrtek: Po telefonické či jiné domluvě.
  • pátek: ZAVŘENO

Kontaktní údaje

  • IČ / DIČ: 00298514 / CZ00298514
  • Telefon: +420 556 835 405
  • ID datové schránky: 2yzbsk8
  • E-mail: obecni.urad@trojanovice.cz
  • Elektronická podatelna: obecni.urad@trojanovice.cz

logo-kraj-white